Implantologie

Implantologie

Implantologie is niet meer weg te denken uit de hedendaagse tandheelkunde en heeft al veel mensen aan een stralende lach geholpen! 

Implantologie is het onderdeel van de tandheelkunde dat zich bezighoudt met het plaatsen van tandheelkundige implantaten ter vervanging van de eigen tanden en/of kiezen. Lees op deze pagina meer over de voordelen van tandimplantaten.

Professor Per-Ingvar Brånemark uit Zweden ontdekte in de 60-er jaren dat kleine titanium staafjes moeilijk uit bot te verwijderen zijn. Aan de hand van zijn ontdekking ging hij deze lichaamsvriendelijke titanium staafjes gebruiken als verankering voor gebitsprotheses en later ook voor enkele tanden en kiezen. Deze techniek is in de jaren daarna steeds verder ontwikkeld en tegenwoordig is implantologie een onmisbaar onderdeel van de tandheelkunde en heeft het veel mensen geholpen zich weer zeker te voelen.

Lees hier meer over hoe een implantologie behandeling er uit ziet.

Praktijk sfeerbeeld

Wanneer is implantologie een goede oplossing?

  • Bij vervanging van een enkele tand of kies. Er kan dan een kroon op het implantaat geplaatst worden. Lees hier over kronen op implantaten.
  • Bij vervanging van meerdere tanden en/of kiezen. Er wordt dan meestal een brug gemaakt, maar het implantaat kan ook dienen als ondersteuning van een uitneembare constructie zoals een frameprothese.
  • Bij vervanging van alle tanden in een kaak. De opbouw kan dan bestaan uit een vaste brug of een uitneembare prothese (klikgebit) die verankerd wordt op de implantaten door middel van bijvoorbeeld drukknoppen of een staaf-constructie.
Praktijk sfeerbeeld

Aanmelden?

Wilt u patiënt worden bij Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom?

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
woensdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
vrijdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Stationsplein 11
Bergen op Zoom 4611BX
Route

Patiëntervaringen

3472 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Zeer professionele praktijk

Na vele jaren weer naar de tandarts geweest. Goed intake gesprek, waarbij goed en begrijpend werd geluisterd naar mijn ervaringen in het verleden en mijn verwachtingen. Vanaf het eerste moment was ik over mijn tandarts angst heen. Vervolg afspraken zijn allemaal naar volle tevredenheid verlopen.

Vorige tandarts vond ik fijner

Ik geef 4 sterren omdat ik een fantastische mondhygienst heb, safia, maar ik had hiervoor ook een fijne tandarts Niki. Nu heb ik een andere tandarts, emmanuel dacht ik, maar ik vind deze tandarts niet zo prettig. Hij gaf heel erg het gevoel dat hij vanalles wilt weten wat al lang duidelijk is, ook bekend in mijn dossier. Toch weer een knars gebit proberen te " verkopen " voor mijn gevoel. Ik heb hier eerder al nee op gezegd. Pluspunt was hij wel leuk voor de kindjes. Maar ook daarbij wilde hij vanalles gaan uitvoeren in een van de volgende keren. Ik begrijp niet zo goed hoe dat zo snel is veranderd t.o.v. de vorige afspraken. Voelde niet geheel natuurlijk.

Prima

Prima

Gewoon goed

Is gewoon goed

Good

Ze doen fantastisch werk.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en goede communicatie

De mondhygiënist en tandarts die ik heb zijn uiterst bedreven en zorgzaam, aardige dames .

Snel en goed geholpen

Overall goede ervaring, zeer vriendelijke en kundige mensen, wortelkanaal behandeling is goed gegaan alleen het polijsten van de vulling had iets mooier afgewerkt kunnen zijn. Wel echt een topteam!

Zit niet vast

Mijn ondergebit krijg ik niet vast springt telkens los

Word altijd goed geholpen

Goeie service en word altijd goed geholpen

netjes behandelt

goed

Kwaliteit!

De behandeling werd kwalitatief uitgevoerd. Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

Vriendelijk en rustig

Wordt op je gemak gesteld

Goed

Met mijn tandarts angst kan ik goed terecht bij Klaassen. Ze zijn geduldig en leggen alles uit mocht dit wenselijk zijn. De communicatie is helder en op tijd.

Prima

Zeer lieve, geduldige (vrouwelijke) tandarts. Legt alles goed uit

Heel blij

Fijn geholpen door de mondhygiëniste. Mijn gebit is na een paar afspraken weer netjes schoon. Tevreden met het resultaat.

Prima !

Mondhygiënist en controle tandarts achter elkaar, beide prima.

Alles is perfect gegaan

Ik had deze keer geen problemen dus dat is super

Fijn geholpen

Duidelijke uitleg en afspraken!

Goed

Aardige tandarts

Goed geholpen

Ze hebben me uit de brand geholpen voordat er iets met mijn prothese zou gebeuren tijdens mijn vakantie