Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Aanmelden?

Wilt u patiënt worden bij Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom?

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 085 - 018 94 65.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
woensdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
vrijdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Stationsplein 11
Bergen op Zoom 4611BX
Route

Patiëntervaringen

3472 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Zeer professionele praktijk

Na vele jaren weer naar de tandarts geweest. Goed intake gesprek, waarbij goed en begrijpend werd geluisterd naar mijn ervaringen in het verleden en mijn verwachtingen. Vanaf het eerste moment was ik over mijn tandarts angst heen. Vervolg afspraken zijn allemaal naar volle tevredenheid verlopen.

Vorige tandarts vond ik fijner

Ik geef 4 sterren omdat ik een fantastische mondhygienst heb, safia, maar ik had hiervoor ook een fijne tandarts Niki. Nu heb ik een andere tandarts, emmanuel dacht ik, maar ik vind deze tandarts niet zo prettig. Hij gaf heel erg het gevoel dat hij vanalles wilt weten wat al lang duidelijk is, ook bekend in mijn dossier. Toch weer een knars gebit proberen te " verkopen " voor mijn gevoel. Ik heb hier eerder al nee op gezegd. Pluspunt was hij wel leuk voor de kindjes. Maar ook daarbij wilde hij vanalles gaan uitvoeren in een van de volgende keren. Ik begrijp niet zo goed hoe dat zo snel is veranderd t.o.v. de vorige afspraken. Voelde niet geheel natuurlijk.

Prima

Prima

Gewoon goed

Is gewoon goed

Good

Ze doen fantastisch werk.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en goede communicatie

De mondhygiënist en tandarts die ik heb zijn uiterst bedreven en zorgzaam, aardige dames .

Snel en goed geholpen

Overall goede ervaring, zeer vriendelijke en kundige mensen, wortelkanaal behandeling is goed gegaan alleen het polijsten van de vulling had iets mooier afgewerkt kunnen zijn. Wel echt een topteam!

Zit niet vast

Mijn ondergebit krijg ik niet vast springt telkens los

Word altijd goed geholpen

Goeie service en word altijd goed geholpen

netjes behandelt

goed

Kwaliteit!

De behandeling werd kwalitatief uitgevoerd. Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren.

Vriendelijk en rustig

Wordt op je gemak gesteld

Goed

Met mijn tandarts angst kan ik goed terecht bij Klaassen. Ze zijn geduldig en leggen alles uit mocht dit wenselijk zijn. De communicatie is helder en op tijd.

Prima

Zeer lieve, geduldige (vrouwelijke) tandarts. Legt alles goed uit

Heel blij

Fijn geholpen door de mondhygiëniste. Mijn gebit is na een paar afspraken weer netjes schoon. Tevreden met het resultaat.

Prima !

Mondhygiënist en controle tandarts achter elkaar, beide prima.

Alles is perfect gegaan

Ik had deze keer geen problemen dus dat is super

Fijn geholpen

Duidelijke uitleg en afspraken!

Goed

Aardige tandarts

Goed geholpen

Ze hebben me uit de brand geholpen voordat er iets met mijn prothese zou gebeuren tijdens mijn vakantie