Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Aanmelden?

Wilt u patiënt worden bij Klaassen Mondzorg Bergen op Zoom?

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 085 - 018 94 65.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
dinsdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
woensdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
donderdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 18:00
vrijdag07:30 - 12:30 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Stationsplein 11
Bergen op Zoom 4611BX
Route

Patiëntervaringen

3449 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Prima !

Mondhygiënist en controle tandarts achter elkaar, beide prima.

Alles is perfect gegaan

Ik had deze keer geen problemen dus dat is super

Fijn geholpen

Duidelijke uitleg en afspraken!

Goed

Aardige tandarts

Goed geholpen

Ze hebben me uit de brand geholpen voordat er iets met mijn prothese zou gebeuren tijdens mijn vakantie

Prima zorg

Zorgvuldig, Geduldig

Prima

Werd verrast door nieuwe tandarts, gelukkig erg vriendelijk

8

Tot nu toe ben ik tevreden. Even het volgende. Na het intakegesprek is mijn gebit door tandarts André beoordeeld. Een vriendelijke man waar ik goed mee kan praten/ overleggen. Ik heb toen een offerte gekregen waarmee ik akkoord ben. Kunt u mij die gedetailleerde offerte van rond € 900 nogmaals toesturen. Na het plaatsen op 17 juni betaal ik het bedrag in 1 keer. Gebruikelijk is namelijk dat ik tussentijds niet allerlei kleine bedragen die deel uitmaken van het totaal aan u ga betalen. Ik hoop dat u hiermee akkoord ga en zie uw reactie graag tegemoet Vriendelijke groet, E. Morbeck

Ervaren kundige mensen

Goed geholpen

super

netjes en vriendelijk , vakkundig geholpen

Freindly & Painless

The team was freindly. Did everything to put me at ease. The handling was quick and the result was perfect!

Super

Binnen 1 werkdag alles weer in orde

Is beter geworden!!

3 jaar geleden slechte ervaring meegemaakt Na 3 jaar weer terug gegaan en nu bij 3 verschillende specialisten is het goed gegaan EN supervriendelijk! Tevreden klant dus. Safia, Manos en Niels bedankt!!!

Een goede ervaring

Na drie bezoekjes was mijn gebit klaar maar na het 2e bezoek moest ik nog 3 weken wachten tot het klaar was en dat vond ik nog al lang dat moet korter kunnen.

Prima!

Prima

Goed en op tijd geholpen

Zie hierboven

Deskundig

Deskundig

Snel en goed geholpen André padrao

Top geholpen door André padrao

Mooie praktijk, vriendelijk!

Ik wordt altijd netjes geholpen. Het is een mooie praktijk en gratis parkeergelegenheid

Positief

Zijn altijd zeer vriendelijk en denken met je mee.

Zeer vriendelijk met uitleg.

Kwam voor het eerst en voelde me meteen op mijn gemak door de vriendelijkheid door de tandarts en zijn assistente.